Koulutustilat

Mäkelän Koulu vuokraa kiinteistön tiloja muun muassa koulutus-, kokous- ja seminaarikäyttöön. Vuokrattavat tilat ovat hyvin varustettuja ja sopivat erinomaisesti tapahtumien, tilaisuuksien ja erityisesti koulutuksien järjestämiseen.

Palvelumme hinta sisältää aina aulapalvelun, opastuksen ja vahtimestaripalvelut sekä nykyaikaisen esitystekniikan. Vuokrattavien tilojen kalustus voidaan sopimuksesta järjestää erilaisiin muotoihin. Kaikista tiloista löytyy langaton nettiyhteys, tietokone ja projektori. Dokumenttikameran käyttömahdollisuus osassa tiloista. Esitystekniikkalaitteiden käyttökoulutusta annetaan tarvittaessa. Osaava kiinteistöpalveluhenkilökunta neuvoo ja auttaa kaikissa järjestelyihin liittyvissä kysymyksissä.

Tilavalikoimamme sopii niin suurten kuin pientenkin tilaisuuksien järjestämiseen myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Olemme erityisen ylpeitä ainutlaatuisesta auditoriostamme, joka on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Auditorio sopii erityisesti seminaari- ja kongressikäyttöön sekä luonnollisesti myös koulutustilaisuuksiin. Auditoriossa on 170 paikkaa ja se on rakennettu poikittaisella tilaratkaisulla siten, että kaikki ovat lähellä luennoitsijaa, jolloin vuorovaikutus on helppoa

Näyttävä juhlasalimme on mahdollista kalustaa joko opetus- tai juhlatilaisuuksia varten. Salia voi vuokrata myös liikuntatarkoituksiin.

kuva
Mäkelän Koulun auditorio